ایران از شرکت های عربستانی خواست خدمات ممتاز در حج بدهند

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از مسیولان شرکت مطوفین عربستان خواست خدمات ممتاز در حج امسال ارایه شود. نماینده این شرکت خدمات دهنده در حج نیز گفت: زایران ایرانی در سرزمین عربستان امانت هستند و امسال خدمات را در سطحی ارایه می دهند تا رضایت زایران جلب شود.

به گزارش خبرنگار اعزامی آزیلاز به حج، مسیولان شرکت مطوفین عربستان با حضور در بعثه مقام معظم رهبری در مدینه، شهادت رییس جمهور و هیات همراه را در سانحه سقوط بالگرد، تسلیت گفتند.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب ـ نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ـ، از ابراز همدردی مسیولان کشور عربستان در ضایعه شهادت آیت الله سیدابراهیم رییسی و همراهان ایشان، قدردانی کرد و گفت: «شهدای خدمت» از بهترین و مخلص ترین خادمان جمهوری اسلامی و ملت ایران بودند.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت افزود: آیت الله رییسی مانند سرداران صدر اسلام بسیار ساده زیست بود، که این عزیزان با شهادت، مزد جهاد خود را در خدمت شبانه روزی به مردم و کار پیوسته حتی در تعطیلات دریافت کردند.

نواب بیان کرد: تمام جهان شاهد حضور پرجمعیت و گسترده در تشییع پیکر رییس جمهور شهید و همراهانشان در استان های مختلف بود و بدون شک حضور ملت از سراسر ایران به پاس قدرشناسی ازخدمات آنان بوده است.  

او با آرزوی موفقیت برای خادمانی که جایگزین شهدای خدمت خواهند شد، اظهار دکرد: مهم ایجاد ارتباط قلبی و روحی ملت و رییس جمهور شهید بود و اگرچه داغ سختی به دل های ما نشسته است، ولی ان شاءالله خداوند افراد لایق و خادمان شایسته ای را جایگزین آنان خواهد کرد.

ایران از شرکت های عربستانی خواست خدمات ممتاز در حج بدهند

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت سپس به سابقه همکاری شرکت مطوفین با مجموعه حج و زیارت اشاره کرد و از مسیولان شرکت خدمات دهنده عربستانی خواست تا با ارتقاء کیفیت خدمات خود به زایران ایرانی، خدمات ممتازی در حج امسال ارایه دهند.

سیدعباس حسینی ـ رییس سازمان حج و زیارت ـ نیز از این بابت که آنها از مکه تا مدینه برای عرض تسلیت به مسیولان حج و زیارت جمهوری اسلامی ایران آمده اند، ابراز تشکر کرد و با اشاره به اقدامات «شهدای خدمت» در دوران مسیولیت خود، اظهار کرد: آیت الله رییسی و آقای امیرعبدالهیان شخصیت هایی بودند که تلاش کردند روابط دو کشور را بهبود بخشند و هر روز این روابط عمیق تر شود و سیاست جمهوری اسلامی ایران همچنان در این جهت خواهد بود.

رییس سازمان حج و زیارت نیز با قدردانی از مسیولان شرکت مطوفین در ارایه خدمات به زایران ایرانی، تاکید کرد: امیدواریم این شرکت همان تراز نخست خود را نسبت به حجاج ایرانی حفظ کند.

مسیولان شرکت مطوفین عربستان در سخنانی با تاکید بر این نکته که دلیل حضورشان در مجموعه حج و زیارت جمهوری اسلامی ایران عرض تسلیت به مناسبت شهادت رییس جمهور ایران و همراهان ایشان بوده است، تاکید کردند که زایران ایرانی در سرزمین عربستان امانت هستند و امسال خدمات را در سطحی ارایه خواهند داد تا رضایت زایران جلب شود و اندوهشان تسکین یابد.

مسیولان شرکت مطوفین در این دیدار همچنین متعهد شدند با تسهیل امور مرتبط با حجاج ایرانی، خدمات این شرکت با کیفیت ممتاز تا حضور آخرین زایر ایرانی در مکه و مدینه ادامه یابد.

پایان خبر آزیلاز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ایران از شرکت های عربستانی خواست خدمات ممتاز در حج بدهند" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ایران از شرکت های عربستانی خواست خدمات ممتاز در حج بدهند"، کلیک کنید.