تصادف در محور آرادان _ سرخه 8 مصدوم برجا گذاشت

آزیلاز/سمنان سرپرست جمعیت هلال احمر استان سمنان از برخورد یک دستگاه پراید با ام وی ام در جاده آرادان به سرخه با 8 مصدوم خبر داد.

حسین درخشان 3 فروردین ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: در ساعت 06:20 دقیقه روز جمعه 3 فروردین ماه 1403، گزارشی مبنی بر برخورد پژو با ام وی ام از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان سمنان اعلام که بلافاصله تیم پایگاه امدادونجات ده نمک به محل حادثه اعزام شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان سمنان ادامه داد: 8 نفر مصدوم حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط هلال احمر و نیروهای اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

ارایه خدمات هلال احمر سمنان به 3976 نفر در طرح خدمات بشردوستانه

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان سمنان از خدمات دهی به قریب چهار هزار نفر خبر داد و افزود: از 24 اسفند تا دوم فروردین به سه هزار و 976 نفر در ایستگاه های خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی خدمات ارایه شده است.

زرگر افزود: طی این 7 روز سه هزار و 976 نفر از خدمات تیم های سحاب بهره مند شده اند.

وی ادامه داد: در این مدت 701 نفر از فضای دوستدار کودک بهره مند شده اند.

تصادف در محور آرادان _ سرخه 8 مصدوم برجا گذاشت

معاون امور جوانان استان سمنان با اشاره به پیوستن 279 نفر به پویش بهرفت تصریح کرد: 1206 نفر از اطلاع رسانی در زمینه نقاط حادثه خیز و آسیب پذیر و راهنمای مسافرین به نقاط ایمن، 523 نفر از پایش و کنترل فشار خون، 1100 نفر از پویش سبز (حفظ محیط زیست و منابع طبیعی)، 122 نفر از خدمات امداد و کمک های اولیه و 55 نفر از آموزش مهارت های ایمنی امدادی و نحوه سنجش فشارخون این جمعیت بهره مند شدند.

زرگر افزود: 275 نفردر پستهای ثابت و 18 اکیپ شامل 38 نفر اعضای سحاب در این طرح فعال و آماده ارایه خدمات به مسافرین عزیز بوده اند.

پایان خبر آزیلاز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تصادف در محور آرادان _ سرخه 8 مصدوم برجا گذاشت" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تصادف در محور آرادان _ سرخه 8 مصدوم برجا گذاشت"، کلیک کنید.