حدنگاری در 52 واحد ثبتی به اتمام رسیده است – خبرگزاری آزیلاز | اخبار ایران و جهان

حدنگاری در 52 واحد ثبتی به اتمام رسیده است - خبرگزاری آزیلاز | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آزیلاز، صفدر کشاورز معاون امور املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور صبح امروز 26 فروردین ماه 1403 در همایش بررسی عملکرد حدنگاری اراضی کشاورزی واحدهای ثبتی کمتر از میانگین کشوری، به تشریح وضع موجود پرداخت.

وی گفت: 117 واحد ثبتی داریم که عملکرد حدنگاری آن ها بیش از 60 درصد است، از این تعداد واحد ثبتی، عملکرد 50 واحد ثبتی بیش از 80 درصد است که انتظار می رود تا پیش از هفته قوه قضاییه عملکرد این واحدهای ثبتی به 100 درصد برسد؛ در نهایت تا پیش از هفته قوه قضاییه 103 واحد ثبتی با عملکرد 100 درصدی در حوزه حدنگاری اراضی کشاورزی خواهیم داشت.

کشاورز اظهار کرد: با توجه به سفرهای استانی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و جلساتی که برگزار شد و مکاتباتی که با ریاست قوه قضاییه و رییس جمهور شد، رییس جمهور طی نامه ای به وزرای جهاد کشاورزی برای تسریع و تسهیل برای صدور املاک زراعی تاکید کرد. اقدامات صورت گرفته منجر شد که روند صدور اسناد کشاورزی تسهیل شود.

معاون امور املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خاطرنشان کرد: 7 کارگروه برای کمک به واحدهای ثبتی که عملکرد آن ها در حوزه حدنگاری اراضی کشاورزی راه اندازی شده؛ هر یک از این کارگروه ها 20 واحد ثبتی را پوشش خواهند داد، امروز نیز موانع و مشکلات را بررسی خواهند کرد و در نهایت مصوباتی این کارگروه ها در گام نخست تا 15 خرداد ماه عملکرد واحدهای ثبتی را رصد و موانع و مشکلات را بررسی خواهند کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حدنگاری در 52 واحد ثبتی به اتمام رسیده است – خبرگزاری آزیلاز | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حدنگاری در 52 واحد ثبتی به اتمام رسیده است – خبرگزاری آزیلاز | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.