«رویداد صدرا» نقشه راه تولید و اشتغال را ترسیم می کند

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس:

«رویداد صدرا» نقشه راه تولید و اشتغال را ترسیم می کند

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی تااکید کرد: برگزاری رویدادها نیازهای جامعه را احصاء و نقشه راه تولید و اشتغال را ترسیم می کند.

محمد علیجانی شوکی نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی در حاشیه برگزاری «رویداد صدرا» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودسر و املش به خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آزیلاز گفت: هر چقدر به سمت تولید برپایه تکنولوژی های روز برویم به سود جامعه خواهد بود و اینگونه رویداد ها نیاز جامعه را در زمینه تولید و اشتغال احصاء می کند.

وی با بیان اینکه دستاورد های بزرگی از شرکت های دانش بنیان بومی در نمایشگاه صدرا به نمایش گذاشته شده بود، ادامه داد: انتظار می رود این شرکت ها علاوه بر نقش آفرینی در تولید و اشتغال، نسل جوان را برای حضور در بازار کار و ایده سازی تربیت کنند.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تولید باید مبتنی بر مطالعه و نیاز های جامعه باشد و مجلس شورای اسلامی خود را موظف می داند در کنار تولیدکنندگان و نقش آفرینان عرصه اشتغال برای رفع موانع شان حضور مستمر و تأثیرگذار داشته باشد.

در پایان این بازدید گواهی حضور شرکت کنندگان توسط محمد علیجانی شوکی منتخب مردم شهرستان های رودسر و املش و بهمن پنجعلی زاده مرسه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودسر و املش به صاحبان صنایع شرکت کننده در رویداد صدرا اهداء شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "«رویداد صدرا» نقشه راه تولید و اشتغال را ترسیم می کند" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "«رویداد صدرا» نقشه راه تولید و اشتغال را ترسیم می کند"، کلیک کنید.