سرفصل های جدید پیش روی حوزه های شهری، معماری، فرهنگی و جغرافیایی

سرفصل های جدید پیش روی حوزه های شهری، معماری، فرهنگی و جغرافیایی

دبیر اجرایی همایش ملی «بازاندیشی در چشم انداز های بوم های بیابانی، فرصت ها و چالش های پیش رو» گفت: با چالش تغییرات اقلیمی، بیابان زایی و مخاطرات ناشی از آنها، سرفصل های جدیدی پیش روی حوزه های شهری، معماری، فرهنگی و جغرافیایی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آزیلاز از نجف آباد، دومین همایش ملی «بازاندیشی در چشم انداز های بوم های بیابانی، فرصت ها و چالش های پیش رو» با هدف ایجاد فضای گفت وگو، تبادل نظر و ارایه آخرین دستاورد های علمی پژوهشی در حوزه های معماری، شهرسازی، فرهنگ، هنر و اقلیم 26 و 27 اردیبهشت جاری در سالن همایش های دانشکده هنر، معماری و شهرسازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد برگزار شد.

اصغر گندمکار، دبیر علمی این همایش و سخنرانان کلیدی آن محمد درویش، امید شمس، زهیر متکی، مهرداد موسوی خوانساری و فرشته عالمشاه بودند.
 
منصوره کیان ارثی، رییس دانشکده هنر، معماری و شهرسازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد و دبیر اجرایی این همایش عنوان کرد: هنر زیست متعاملانه در بافت مرکزی ایران میان انسان و اقلیم، در طول تاریخ مولد هنر ها و فرهنگ های محلی ارزشمند و متعالی بوده است.

رییس دانشکده هنر، معماری و شهرسازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد گفت: امروز با چالش تغییرات اقلیمی، بیابان زایی و مخاطرات ناشی از آنها، سرفصل های جدیدی پیش روی حوزه های شهری، معماری، فرهنگی و جغرافیایی قرار داده که این همایش به دنبال بازاندیشی در آنها بوده و هست.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سرفصل های جدید پیش روی حوزه های شهری، معماری، فرهنگی و جغرافیایی" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سرفصل های جدید پیش روی حوزه های شهری، معماری، فرهنگی و جغرافیایی"، کلیک کنید.