طریقه مصرف شیاف ماریانا برای عفونت واژن

شیاف ماریانا (اصل) (دکتر آز)  برخی آن را با نام شمعدانی نیز می شناسند.زنان در ناحیه تناسلی خود در موقعیت های مختلف دچار بیماری های زیادی میشوند که باید از داروهای شیمیایی و گیاهی استفاده کنند، یکی از درمان های گیاهی استفاده از شیاف ماریانا می باشد و زمانی که خانم ها از درمان های شیمیایی خسته شده اند، میتواند بسیار موثر واقع شود،شیاف ماریانا (اصل) (دکتر آز) برای مشکلاتی مانند رفع کیست های تخمدانی/درمان بی اختیاری ادرار/تنگ کنندگی واژن/رفع بوی بد واژن/درمان عفونت و خارش/رفع قارچ های واژینال استفاده میشود.

طریقه مصرف شیاف ماریانا برای عفونت واژن

خواص شیاف ماریانا

  • تنگ کننده بسیار قوی واژن
  • افزایش لذت جنسی
  • رفع عفونت و باکتری واژن
  • کمک به درمان بیماری های زنانه
  • افزایش میل جنسی در خانم ها
  • مصرف راحت
  • ضدالتهاب و خارش
  • اثربخشی سریع
  • ضدعفونی کننده واژن
  • از بین برنده بوی بد واژن
  • تنظیم میزان اسیدی و بازی ترشحات واژینال

مکانیسم تنگی واژن و اهمیت  شیاف تنگ کننده ماریانا

تنگی واژن یکی از موارد مهم در زمینه لذت جنسی بانوان و آقایان است. چرا که با افزایش رابطه فیزیکی بین بافتهای داخلی واژن با آلت می تواند منجر به تحریک بیشتر عصب های نواحی تناسلی شده و افزایش فوق العاده لذت در زوجین را در بر دارد. اهمیت بالای شیاف ماریانا با همین جمله مشخص می شود.

شیاف ماریانا با دارا بودن ترکیبات قابض که منجر به انقباض بافتهای واژن می شوند، باعث می شود که بافت واژن خود را جمع کرده و به اصطلاح تنگی واژن بیشتر شود و بدین ترتیب به عنوان تنگ کننده واژن عمل کند.همچنین برخی گیاهان دیگر که در ترکیب شیاف ماریانا به کار رفته اند، دارای خواصی همچون خوشبو شدن و ضد عفونی شدن واژن می شود و عفونت زنانه را که می تواند دلیل مهمی بر سوزش واژن و درد واژن در حین رابطه جنسی و عدم تمایل خانم یا آقا به برقراری رابطه جنسی شود را درمان کند.همچنین استفاده از شیاف ماریانا اصل و ژل بهداشتی بانوان گیاهی به صورت واژینال می تواند عفونتهای عمقی واژن و عفونت دهانه رحم را نیز برطرف کند.

عوارض شیاف ماریانا

شیاف ماریانا (اصل) (دکتر آز) صد در صد طبیعی است و هیچ گونه ماده شیمیایی در آن بکار برده نشده است. بنابر این هیچ گونه عوارض جانبی ندارد. اما باید به این نکته توجه کنید که حتما از شیاف اصلی استفاده کنید.ترکیبات گیاه ماریانا کاملا گیاهی می باشد و ترکیبی از گیاهانی مانند آویشن پونه بابونه زاج سفید مازو و جفت بلوط می باشد.از مهمترین خواص این ترکیبات اثر ضدعفونی کنندگی و همچنین دارا بودن طبیعت گرم آنهاست که می تواند سبب از بین بردن میکروب ها و همچنین تنگی واژن شود.لازم به ذکر است علاوه بر موارد یاد شده چنانچه دچار سردی مزاج شده اید استفاده از شیاف های ماریانا می تواند علاوه بر گرم کردن مزاج شما سبب شود تا لذت بیشتری از روابط جنسی برده و کشش بیشتری برای انجام آن داشته باشید.

طرز استفاده از شیاف ماریانا

همانطور که گفتیم استفاده صحیح می تواند بهره وری از محصول را تا چند برابر افزایش دهد.کافیست تا 2 ساعت پیش از انجام عمل جنسی یک عدد شیاف ماریانا را حدود 4 الی 5 سانتی متر داخل واژن فرو کرده و نیم ساعت دراز بکشید تا جذب واژن شود.همچنین پیش از انجام مقاربت های جنسی نیاز است تا باقیمانده شیافت با شستشو توسط آب ولرم از واژن خارج شود.

مدت زمان استفاده از ماریانا چقدر است؟

برای برطرف کردن بوی بد واژن و قارچ های واژینال و عفونت حداقل سه الی چهار مرتبه استفاده از محصول نیاز است تا اثرات آن نمایان گردد.همچنین برای رفع کیست های تخمدانی و فیبروم با نظر پزشک و مدت سه ماه باید از این محصول استفاده گردد.اما همانطور که گفتیم یک نکته مهم در خصوص استفاده از محصولات با ترکیبات ماریانا وجود دارد و آن هم بازه های مصرف در خصوص استفاده از محصول می باشد.

به این معنی که اگر می خواهید بهره وری مناسب از این محصول دریافت کنید کافیست تا هفته های اول به مدت 3 مرتبه در هر هفته و از هفته اول به بعد استفاده از این محصول را هفته دو مرتب صورت دهید.برای اثربخشی دایمی این محصول در تنگ کنندگی واژن و همچنین تا برطرف کردن کامل عفونت های واژینال و رفع قارچ ها و درمان مشکلاتی مانند بی اختیاری ادراری نیاز است تا این محصول را به مدت 3 ماه مصرف کنید و در خصوص ادامه مصرف آن نیاز است تا با یک پزشک طب سنتی و یا متخصص زنان مشورت کنید

شیاف ماریانا تا چند ساعت اثر دارد

در خصوص اینکه شیاف ماریانا (اصل) (دکتر آز) تا چند ساعت اثر دارد باید بگوییم که حداقل اثربخشی محصول پس از استفاده از شیاف حدود 12 ساعت می باشد و تا حداقل 12 ساعت پس از استفاده از محصول می توانید تنگی را در واژن خود حس کنید.همچنین چنانچه شل شدگی واژن شما زیاد نباشد با یک بار مصرف تا 24 ساعت نیز می توانید تنگی را در واژن خود حس کنید.چنانچه می خواهید تا واژن شما به طور دایم تنگ شود باید در هفته اول 3 بار و هفته های بعدی دوبار و استفاده از شیاف و کرم آبرسان ویتابلا را باید سه ماه ادامه دهید تا به مدت یک سال واژن شما تنگ بماند و میکروب ها و باکتری های آن از بین برود.

ژل مو

ژل مو یکی از محصولات حالت دهنده مو محسوب می شود که در مدل های مختلف تولید شده و آقایان و بانوان از آن برای حفظ فرم و مدل مو های خود استفاده می کنند. ضمن این که می توان مشخصات و قیمت ژل مو را در وب سایت های آرایشی بهداشتی مشاهده کرد.

ژل مو یک محصول برای زیبا نمودن مو است که کاربرد اصلی آن حالت دهی و تقویت ساختار مو می باشد. ژل مو به صورت ماده ای نیمه شفاف و یا رنگی است که روی موها یک غشاء بسیار نازک ایجاد کرده و باعث افزایش حجم و حالت دهی آسان آن ها می شود. ژل های مو به راحتی با آب و بدون نیاز به مواد شوینده از روی موها شسته می شود که این یکی از مزیت های مهم این محصول است. امروزه انواع ژل موی طبیعی با خواص درمانی و اثر بخشی بالا تولید می شوند که مواد تثبیت کننده کمی دارند و با تقویت و تغذیه آن ها به استحکام ساقه موها کمک می کنند. همچنین ژل های گیاهی و تقویت کننده، رطوبت درون مو را نگه داشته و با ویتامینه کردن آن ها موجب کنترل موخوره، افزایش رشد مو و درخشندگی آن ها خواهد شد

خرید ژل مو

موی سر نقش مهمی در زیبایی و افزایش اعتماد به نفس دارد از این رو برای خرید ژل مو حتما به سراغ محصولات با کیفیت از فروشگاه های معتبر بروید. امروزه بسیاری از برند های مطرح جهان در حال تولید انواع ژل موی تثبیت کننده سبک، ژل موی تثبیت کننده قوی، ژل موی تقویت کننده، ژل موی خیس، ژل موی مردانه، ژل موی زنانه و … هستند و شما می توانید با توجه به نیاز خود ژل موی مناسب را تهیه نمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "طریقه مصرف شیاف ماریانا برای عفونت واژن" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی, کسب و کار ایرانی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "طریقه مصرف شیاف ماریانا برای عفونت واژن"، کلیک کنید.