عرضه «صدایی که از اعماق وجودم می آمد» در کتابفروشی ها – خبرگزاری آزیلاز | اخبار ایران و جهان

عرضه «صدایی که از اعماق وجودم می آمد» در کتابفروشی ها - خبرگزاری آزیلاز | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آزیلاز، کتاب «صدایی که از اعماق وجودم می آمد» نوشته سید مرتضی موسوی به تازگی توسط نشر معارف منتشر و روانه بازار نشر شده است. این کتاب داستان یک زن فرانسوی است که به اسلام و تشیع پیوسته است.

در این داستان مسایل اعتقادی به قصد درک واقعیت های دین اسلام که نیاز همیشگی هر مسلمان است، با بیانی ساده و متکی بر آیات و دلایل قابل لمس و قابل فهم برای همه، تبیین و در دسترس قرار گرفته است. این کتاب راهنمایی برای افرادی است که دغدغه دینداری و دین مداری دارند؛ زیرا سوالات قهرمان داستان نسبت به دین را در جهت تکمیل آگاهی با تکیه بر آموزه های مسلم آیین اسلام و مقایسه با آموزه های آیین مسیحیت پاسخ داده است.

کتاب «صدایی که از اعماق وجودم می آمد» به دنبال بیان این است که ادیان الهی در بسیاری از موارد آموزه هایی نزدیک به هم دارند ولی ادیان دیگر به دو دلیل به این شکل نیستند. یکی اینکه دین های خودشان تحریف شده و واقعیت ها رنگ باخته و به این دلیل اسلام را به مسایلی مانند خشونت و مردسالاری متهم می کنند. دلیل دوم اینکه آنها به دلیل همین تحریف ها و انحرافات، شریعت را از دین جدا کرده اند و پایبندی به آن را لازم نمی دانند در حالی که دین منهای شریعت، دوامی نخواهد داشت و اگر به دین اصلی خود بازگردند، پایبند به مسایل شریعت خواهند بود.

در بخشی از این کتاب می خوانیم:

«سبک شده بودم. مثل کسی که ماموریتی به عهده اش بوده و آن را به درستی انجام داده باشد؛ …» تا عبارت: «بلند شدم و ترجمه قرآن را که با کاغذی از یک روزنامه پوشانده بودم آوردم و ادامه دادم: «ولی هنوز از تحقیق دست برنداشتم و دنبال حقیقتم، اما می خوام اول، اصل مطلب و بفهمم و بعد سراغ سوالات و دغدغه هام برم. این هم ترجمه قرآن که از کتابخانه امانت گرفتم.»

این کتاب با 146 صفحه و قیمت صد هزار تومان عرضه شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عرضه «صدایی که از اعماق وجودم می آمد» در کتابفروشی ها – خبرگزاری آزیلاز | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی خانواده، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عرضه «صدایی که از اعماق وجودم می آمد» در کتابفروشی ها – خبرگزاری آزیلاز | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.