عشق خدمت به مردم در وجود شهید آیت الله رییسی موج می زد

عشق خدمت به مردم در وجود شهید آیت الله رییسی موج می زد

 فرمانده یگان های ویژه پاسداران فراجا با بیان اینکه عشق خدمت به مردم، مردمی بودن، تواضع، جهاد در راه پیشرفت و تعالی کشور در وجود شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی موج می زد، گفت: حضور باشکوه مردم انقلابی و ولایی در مراسم تشییع پیکر مطهر “شهدای خدمت” نشانه قدردانی مردم از اخلاق و تعامل خوب، تواضع و جهاد در خدمت شهید دکتر سید ابراهیم رییسی است.

به گزارش آزیلاز، سردار حسن کرمی در جمع کارکنان یگان های ویژه پاسدارن فراجا ضمن تسلیت شهادت رییس جمهور و همراهانشان با اشاره به نقش برجسته شهید آیت الله “سید ابراهیم رییسی” در تقویت حوزه سیاسی و جبهه مقاومت، اظهار کرد: ملت عزیز ایران به واسطه شهادت ها قوی تر و امیدوارتر در مسیر اهداف انقلابی خود حرکت می کنند.

وی در ادامه ولایتمداری، خستگی ناپذیری و مردمی بودن را از ابعاد شخصیتی شهید بزرگوار و والامقام آیت الله رییسی برشمرد و افزود: ایشان عمر با برکت خود را شبانه روز صرف خدمت به مردم و انقلاب اسلامی کرد.

فرمانده یگان های ویژه پاسداران فراجا با بیان اینکه عشق خدمت به مردم، مردمی بودن، تواضع، جهاد در راه پیشرفت و تعالی کشور در وجود شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی موج می زد، گفت: حضور پرشور و باشکوه مردم انقلابی و ولایی در مراسم تشییع پیکر مطهر “شهدای خدمت” نشانه قدردانی مردم از اخلاق و تعامل خوب، تواضع و جهاد در خدمت شهید دکتر سید ابراهیم رییسی است.

سردار حسن کرمی با اشاراه به اینکه شهید آیت الله ابراهیم رییسی نمونه برجسته ای از تربیت شدگان اسلام ناب محمدی و مکتب امام خمینی(ره)، دلداده راستین حریم ولایت به طوریکه همه عمر شریف خود را به جهاد در راه خدا گذراند، بیان کرد: خادم الرضا (ع) آیت الله رییسی همواره و همیشه دغدغه خدمت به مردم را داشتند و در همین راهِ مقدس جان برکف گذاشتند، خدمات و توفیقات ایشان در منظر و نگاه مردم همیشه به یادگار خواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری پلیس، فرمانده یگان های ویژه پاسداران فراجا در پایان با بیان اینکه شهید آیت الله رییسی انسانی مجاهد و خدمتگزاری مردمی و دلسوز بود، خاطرنشان کرد: سید الشهدای خدمت و همراهان شهیدش “شهید خدمت” هستند و با اخلاص و صداقت به مردم خدمت کردند، ما به برکت این شهدا در مسیر اقتدار با شتاب بیشتری حرکت خواهیم کرد، ملت ما نشان دادند از هر حادثه تاریخی برای رشد و نمو این نظام مقدس کوتاهی نخواهند کرد و امروز همان روز است؛ آنچه که رییس جمهور شهید ما ساخت، الگویی جاودان و خاطره همیشگی در ذهن مردم ایران عزیز ما خواهد بود.

پایان خبر آزیلاز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عشق خدمت به مردم در وجود شهید آیت الله رییسی موج می زد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عشق خدمت به مردم در وجود شهید آیت الله رییسی موج می زد"، کلیک کنید.