قیمت طلای جهانی ثابت ماند

قیمت طلای جهانی ثابت ماند

قیمت جهانی طلا امروز با وجود تقویت دلار و افزایش بازدهی خزانه داری ثابت ماند زیرا سرمایه گذاران منتظر صورتجلسه آخرین جلسه سیاست گذاری فدرال رزرو آمریکا برای سرنخ های بیشتر در مورد زمان بندی کاهش نرخ بهره بودند.

به گزارش آزیلاز، بهای جهانی هر اونس طلا در 2018 دلار و سه سنت ثابت بود. البته بیشتر بازارهای ایالات متحده روز دوشنبه تعطیل بودند. هر اونس طلای آمریکا 0.3 درصد افزایش یافت و به 2029 دلار و 10 سنت رسید.

شاخص دلار 0.1 درصد افزایش یافت و بازدهی اسکناس های 10 ساله خزانه داری نزدیک به 4 درصد افزایش یافت که باعث شد شمش با قیمت دلار برای خریداران خارجی جذابیت کمتری داشته باشد.

مت سیمپسون، تحلیلگر ارشد سیتی ایندکس اظهار کرد: با توجه به اینکه ایالات متحده در تعطیلات آخر هفته طولانی و کمبود اخبار محرک بازار است، سطوح نوسانات پایین تر است. صورتجلسه نشست سیاسی بانک فدرال رزرو روز چهارشنبه اعلام خواهد شد.

مری دالی، رییس فدرال رزرو سانفرانسیسکو با وجود پیشرفت قابل توجه در مورد تورم ایالات متحده اظهار کرد که کارهای بیشتری برای انجام دادن و برای تضمین ثبات قیمت ها وجود دارد. یکی دیگر از مقامات فدرال رزرو همچنین نسبت به تاخیر در کاهش نرخ بهره برای مدت طولانی هشدار داد. آمارهای داغتر از حد انتظار قیمت مصرف کننده و قیمت تولیدکننده ایالات متحده در هفته گذشته امیدها در مورد کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در ماه مارس را از بین برد.

بر اساس گزارش CME Fed Watch، بازارها در حال حاضر 75 درصد احتمال کاهش در ماه ژوین را دارند. نرخ بهره پایین تر، هزینه فرصت نگهداری شمش را کاهش می دهد.

طبق گزارش رویترز، در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای پلاتین با 0.6 درصد کاهش به 893.16 دلار در هر اونس رسید و پالادیوم 0.8 درصد کاهش یافت و به 946.41 دلار آمریکا رسید، در حالی که نقره نیز با 0.4 درصد کاهش به 22.93 دلار در هر اونس رسید.

پایان خبر آزیلاز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قیمت طلای جهانی ثابت ماند" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قیمت طلای جهانی ثابت ماند"، کلیک کنید.