نقش زنان در انتخابات همانند دوران دفاع مقدس تاثیرگذار است – خبرگزاری آزیلاز | اخبار ایران و جهان

نقش زنان در انتخابات همانند دوران دفاع مقدس تاثیرگذار است - خبرگزاری آزیلاز | اخبار ایران و جهان

سیده زهرا موسوی در گفت وگو با خبرنگار آزیلاز، گفت: زمان انقلاب حضرت امام (ره) فرمودند که «از حضور زنان در جامعه نباید غافل باشیم چون زنان جامعه ساز هستند و از دامن زن مرد به معراج می رسد»، امروزه هم باید به حرف ولی فقیه مان حضرت آیت الله خامنه ای لبیک بگوییم چون انقلاب ما به 45 سالگی، به رشد و بالندگی رسیده و این خانم ها بودند که انقلاب را به اینجا رساندند.

وی افزود: چرا این چنین است؛ چون یک زن محور خانواده است، یک زن تاثیر گذار در خانواده است، می گویند 50 درصد جامعه زنان هستند اما به نظر من 100 درصد جامعه خانم ها هستند چرا که محوریت و تربیت همه چیز دست خانم ها است.

بانوی فعال اجتماعی با اشاره به اینکه انتخابات این دوره خیلی پیچیده است، افزود: با حضور در انتخابات، این پیچیدگی اش را باید با درایت و بصیرت بالا و با حضور خودمان نشان دهیم که همچنان پای انقلاب هستیم و به کسی که اصلح است و می شناسیم و تحقیق کردیم رای بدهیم و حضور گرمی داشته باشیم.

موسوی در ادامه به نقش بانوان در انتخابات اشاره کرد و گفت: بانوان در انتخابات نقش مهمی دارند و نقش آنها این است که خانواده هایشان را تشویق و ترغیب کنند برای حضور در انتخابات، هم خودشان پای صندوق های رای حضور داشته باشند.

وی بیان کرد: زنان برای حضور در انتخابات هم خودشان مطالعه کنند و شناخت پیدا کنند و هم با وظایف خبرگان رهبری و نمایندگان مجلس آشنا باشند و ترویج دهند و آگاهی های خود را در این زمینه بالا ببرند.

این بانوی فعال اجتماعی و فرهنگی در ادامه خاطرنشان کرد: خانم ها وظیفه دارند که هم تشویق کنند وهم ترغیب، زنان باید پای صندوق های رای بیایند، مطالعه داشته باشند و اصلح را انتخاب کنند و همین حضورشان مشت محکمی بر دهان دشمن است. انقلاب ما ریشه دارد و باید خودمان را برای ظهور آقا امام زمان (عج) آماده کنیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقش زنان در انتخابات همانند دوران دفاع مقدس تاثیرگذار است – خبرگزاری آزیلاز | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی خانواده، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقش زنان در انتخابات همانند دوران دفاع مقدس تاثیرگذار است – خبرگزاری آزیلاز | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.