همه کارهای انجام شده باید پیوست رسانه ای داشته باشند – خبرگزاری آزیلاز | اخبار ایران و جهان

همه کارهای انجام شده باید پیوست رسانه ای داشته باشند - خبرگزاری آزیلاز | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آزیلاز، حجت الاسلام سید محمد عبدالنبی موسوی فرد ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران اهواز اظهار کرد: در دنیای امروز هر کسی رسانه قوی تر داشته باشد بی شک موفق تر است و از این رو توجه به رسانه بسیار مهم است.

وی بر ضرورت وجود برنامه ریزی منسجم به منظور تقویت رسانه ها تاکید کرد و افزود: باید از غول های رسانه جلوتر باشیم.

امام جمعه اهواز با اشاره به عملیات وعده صادق به اقتدار و قدرت ایران اسلامی در عرصه بین الملل اشاره کرد و گفت: در بحث قدرت نیروهای مسلح و اثبات ظهور قدرت ایران و نیروهای مسلح، تعداد موشک های به هدف خورده یا پرتاب شده مطرح نیست بلکه شهامت و قوت قلبی است که در دل ملت ها ایجاد شد و هیمنه پوشالی اسراییل اشغالگر را از بین برد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان به نارضایتی مردم از وجود سرقت های مسلحانه اشاره کرد و از نیروی انتظامی خواست که نسبت به این مساله توجه ویژه داشته باشد و تعداد گشت های خود را افزایش دهند تا مردم امنیت خاطر بیشتری داشته باشند.

وی از مسوولان خواست نسبت به مطالبات مردم در زمینه معیشت، مسکن و اشتغال توجه جدی داشته باشند و در این زمینه برنامه ریزی کنند.

حجت الاسلام موسوی فرد گفت: مسیولان بدانند تا که تنها تا آزیلاز و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارند چراکه پس از آن وارد فرایند انتخابات سال آینده می شوند.

امام جمعه اهواز به اقداماتی که دولت در زمینه های مختلف راه سازی، اشتغال و … انجام شده اشاره کرد و گفت: همه اقدامات و کارهای خوبی که انجام شده باید پیوست رسانه ای داشته باشند و از طریق صدا و سیما و فضای مجازی به سمع و نظر مردم رسانده شوند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "همه کارهای انجام شده باید پیوست رسانه ای داشته باشند – خبرگزاری آزیلاز | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "همه کارهای انجام شده باید پیوست رسانه ای داشته باشند – خبرگزاری آزیلاز | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.