پاسخگویی صندوق اعتباری هنر به 63 هزار تماس تلفنی در سال 1402

پاسخگویی صندوق اعتباری هنر به 63 هزار تماس تلفنی در سال 1402

معاون اعضای صندوق اعتباری هنر با اشاره به کاهش مدت زمان انتظار و سرعت پاسخگویی در مرکز تماس و پشتیبانی صندوق هنر گفت: در سال 1402 به بیش از 63 هزار تماس اصحاب فرهنگ و هنر پاسخ داده شده است.

به گزارش آزیلاز، مسلم کریمی با اشاره به عملکرد صندوق اعتباری در حوزه پاسخگویی به اعضا اظهار کرد: مرکز تماس و پشتیبانی صندوق هنر با هدف تسهیل و تسریع در پاسخگویی به سوالات فعالان حوزه فرهنگ و هنر راه اندازی شد و در سه سال گذشته توانسته پاسخگوی تلفنی سوالات اعضا باشد. بر این اساس، همکاران ما در این مرکز طی سال گذشته به بیش از 63 هزار تماس اصحاب فرهنگ و هنر در زمینه انواع خدمات پاسخ دادند.

او در ادامه افزود: طی این مدت، بیشترین تماس مربوط به شهریور 1402 با ثبت 7 هزار و 900 تماس بوده که مصادف با ایام ثبت نام بیمه درمان تکمیلی اعضای صندوق اعتباری هنر است.

کریمی بیان کرد: بیشترین تماس تلفنی با مرکز تماس صندوق اعتباری هنر را هنرمندان رشته های موسیقی، تجسمی و نویسندگان داشتند.

معاون اعضای صندوق هنر با اشاره به گسترش خدمات صندوق اعتباری هنر و ضرورت اطلاع رسانی و راهنمایی دقیق در این خصوص، گفت: مهمترین دلایل تماس اصحاب فرهنگ و هنر با این مرکز به ترتیب به سوالات حوزه های «عضویت»، «تسهیلات» و «بیمه تامین اجتماعی» اختصاص داشته است.

او تاکید کرد: تلاش ما بر این است که مرکز تماس و پشتیبانی صندوق با بهره گیری از همکاران مجرب و ارایه آموزش های مستمر همواره پل ارتباطی فعالان حوزه فرهنگ و هنر با صندوق اعتباری هنر باشد.

بنابر اعلام روابط عمومی و اطلاع رسانی صندوق اعتباری هنر او در پایان گفت: شماره تلفن 42713000 از ساعت 8 تا 16 پاسخگوی سوالات اصحاب فرهنگ و هنر در زمینه خدمات صندوق اعتباری هنر است.

پایان خبر آزیلاز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پاسخگویی صندوق اعتباری هنر به 63 هزار تماس تلفنی در سال 1402" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پاسخگویی صندوق اعتباری هنر به 63 هزار تماس تلفنی در سال 1402"، کلیک کنید.