گروه های دانشجویی برای فعالیت باید میدان داشته باشند

حجت الاسلام نکونام:

گروه های دانشجویی برای فعالیت باید میدان داشته باشند

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: گروه های دانشجویی فعال هستند و باید از طرف دانشگاه به آنها میدان داده شود تا به فعالیت بپردازند تا منجر به شکوفایی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آزیلاز، محمد قربانی گلشن آباد معاون امور مجلس و ارتباط اجتماعی و نماینده تام الاختیار رییس دانشگاه آزاد اسلامی به همراه اعضای هییت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد دیدار کرد.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری در این دیدار ضرورت ولایی بودن جامعه و فضای دانشگاه ها اشاره کرد و گفت: زمانی جامعه می تواند به خود ببالد و به رستگاری برسد که رشته ولایت در جامعه قوت پیدا کند.

نکونام با اشاره به بیانات پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم و ضرورت رشته ولایت، اتحاد جامعه، عدم تفرقه و وحدت شکنی در جامعه و دانشگاه، گفت: توجه به این مسایل، عامل نجات جامعه و عدم توجه به آنها عامل هلاکت آن است.

وی تشریح کرد: ولایت، رشته ولایی، فرهنگ و رهبری، عوامل انسجام یک جامعه و رسیدن به تمدن است و با تمدن، عمق جامعه افزایش یافته و مستحکم تر می شود و قطعاً تلاش مرکز علمی می تواند موفق باشد و تمامی تلاش ما باید از صدر تا ذیل، استحکام بخشیدن به این شبکه باشد.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: اثری که استاد بر دانشجو و جامعه می گذارد، هیچکس نمی تواند بگذارد؛ بنابراین انتخاب استاد باید بسیار حساس و دقیق باشد.

نکونام با اشاره به اینکه شرایط دانشگاه ها مناسب است، ادامه داد: گروه های دانشجویی نیز فعال هستند و باید از طرف دانشگاه، به آنها میدان داده شود تا به فعالیت بپردازند و نهایتاً منجر به شکوفایی شود.

وی با قدردانی از مسیولان دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: چشم انداز ما از دانشگاه آزاد اسلامی، چشم انداز مطلوبی است و امید داریم که شاهد درخشندگی هرچه بیشتر این مجموعه باشیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گروه های دانشجویی برای فعالیت باید میدان داشته باشند" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گروه های دانشجویی برای فعالیت باید میدان داشته باشند"، کلیک کنید.