حمایت از تحکیم خانواده در مجامع بین المللی – خبرگزاری آزیلاز | اخبار ایران و جهان

حمایت از تحکیم خانواده در مجامع بین المللی - خبرگزاری آزیلاز | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آزیلاز، انسیه خزعلی، با سفیر ازبکستان دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار سفیر ازبکستان ضمن تبریک عید سعید فطر، پیام رییس مجلس سنای ازبکستان در خصوص خرسندی از دیدار دوجانبه در سازمان ملل در سال گذشته را ابلاغ کرد.

وی همچنین به اشتراکات تاریخی، فرهنگی و مذهبی دو کشور اشاره کرد و هر یک از این زمینه ها را مبنای بسیار خوبی برای توسعه روابط دو کشور معرفی نمود.

فریدالدین نصریوف افزود: با سیاست گزاری هوشمندانه مسوولین دو کشور، روابط ما به خوبی رو به رشد است، و به طور خاص سفر تاریخی رییس جمهور ما به کشور ایران و دیدار با رهبر انقلاب اسلامی و رییس جمهور ایران آقای رییسی و سفر ایشان به تاشکند در سال گذشته باعث تقویت روابط دو کشور شده است. این روابط در حوزه زنان و خانواده با حضور شما در تاشکند در سال گذشته در حال رشد و توسعه است و از شما برای همکاری بیشتر و حضور در رویداد زنان آسیایی دعوت بعمل آمده است.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده به عنوان میزبان این دیدار، نسبت به ادامه و تقویت فعالیت های حوزه زنان و خانواده بین دو کشور اظهار امیدواری کرد. ایشان با اشاره به سیاست های موفق جمعیتی ازبکستان و با تاکید بر قرابت فرهنگی دو کشور در موضوع خانواده از ازبکستان برای پیوستن به جنبش جهانی تعهد به خانواده و همچنین برای حمایت از تحکیم خانواده در مجامع بین المللی دعوت نمود.

در ادامه، خزعلی و فریدالدین نصریوف در خصوص همکاری های مشترک اقتصادی از جمله ایجاد بازارهای مجازی و تبادل کالا با مدیریت و مشارکت بانوان، حمایت از کارآفرینی و اشتغال زنان و تجارب موفق دو کشور تبادل نظر کردند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حمایت از تحکیم خانواده در مجامع بین المللی – خبرگزاری آزیلاز | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حمایت از تحکیم خانواده در مجامع بین المللی – خبرگزاری آزیلاز | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.