دشمن حقیر توان لطمه به انقلاب را ندارد – خبرگزاری آزیلاز | اخبار ایران و جهان

دشمن حقیر توان لطمه به انقلاب را ندارد - خبرگزاری آزیلاز | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آزیلاز، حجت الاسلام حسین علیی بعدازظهر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در سپاه مشگین شهر اظهار کرد: مساله امامت فراتر از رسالت و حتی توحید است چرا که روح اسلام مرهون امامت است و دشمن تلاش می‌کند تا به این روح باعظمت اسلام ضربه بزند.

وی خاطرنشان کرد: راهبرد دشمن مقابله با امامت است و این موضوع در حادثه سقیفه و جریان معاویه و صلح امام حسین (ع) و حتی واقعه کربلا کاملاً به عینه مشاهده شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل افزود: نبی مکرم اسلام در کنار رسالت وظیفه خطیر امامت را نیز برعهده داشت و آن را به امام علی (ع) در حادثه غدیر واگذار کرد تا امت اسلامی گرفتار گمراهی و ضلالت نشوند.

حجت الاسلام علیی بیان کرد: در زمان غیبت نیز رهبری جامعه برعهده ولایت فقیه گذاشته شده تا با پایبندی به اصل عقل خاص و افهام بتوان جامعه را به درستی هدایت و راهنمایی کرد.

وی از امامت به عنوان قطب نمای توحید یاد کرد و گفت: خود این موضوعات در علوم کلامی مورد بررسی قرار می‌گیرد چرا که عاقل‌ترین و فهیم‌ترین فرد جامعه می‌تواند مسئولیت خطیر امامت و رهبری را عهده دار شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری اشاره و تصریح کرد: چله دوم انقلاب چله شکل گیری دولت، جامعه و تمدن اسلامی است و در این چله انقلاب باید بستر ظهور امام عصر (عج) را فراهم کند.

حجت الاسلام علیی بیان کرد: انقلاب ما قابل قیاس با سایر انقلاب‌های مادی گرای دنیا نیست چرا که روح این انقلاب با امامت و ولایت فقیه عجین شده و خداوند متعال با قدرت خود تا ظهور امام عصر از این انقلاب محافظت و صیانت خواهد کرد.

وی با اشاره به مأموریت خطیر سپاه پاسداران در صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: هرچند عده‌ای از جریان‌های سیاسی و حزبی در این کشور سعی می‌کنند تا فعالیت سپاه را برای تأمین منافع جریان خاص تفسیر و توجیه کنند اما سپاه مصداق راستین دفاع از انقلاب و حیات طیبه آن است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل خاطرنشان کرد: در همین انتخابات چند ماه گذشته سپاه از باب تبیین و روشنگری وارد میدان شد تا به دور از بیان مصداق‌ها تنها مردم را به حضور در پای صیانت و دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن تشویق کند و این خود بزرگترین مأموریت در دفاع از انقلاب بود.

حجت الاسلام علیی گفت: هرجا احساس کنیم انقلاب نیاز به تقویت داشته و باید توطئه‌ها از دامن آن دفع شود سپاه در آنجا حضور خواهد داشت که نمونه‌ای از این عرصه‌ها را می‌توان آبرسانی در روستاها، تقویت جبهه اشتغال، عمران و آبادانی مناطق محروم و … یاد کرد.

وی ادامه داد: دشمن قصد نابودی این انقلاب را دارد تا مانع از شکل گیری ظهور امام عصر شود در حالی که این سنت خداست که به دست انقلاب اسلامی زمینه و بستر ظهور را فراهم کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در پایان تصریح کرد: این انقلاب نه تنها از بین رفتنی نیست بلکه دشمن حتی نمی‌تواند در تحقیر و ناتوان نشان دادن آن موفق عمل کند بلکه باصلابت در عرصه حاضر است و هیچ آسیبی متوجه آن نخواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دشمن حقیر توان لطمه به انقلاب را ندارد – خبرگزاری آزیلاز | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دشمن حقیر توان لطمه به انقلاب را ندارد – خبرگزاری آزیلاز | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.