«رویداد صدرا» نقشه راه تولید و اشتغال را ترسیم می کند

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس:

«رویداد صدرا» نقشه راه تولید و اشتغال را ترسیم می کند

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی تااکید کرد: برگزاری رویدادها نیازهای جامعه را احصاء و نقشه راه تولید و اشتغال را ترسیم می کند.

محمد علیجانی شوکی نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی در حاشیه برگزاری «رویداد صدرا» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودسر و املش به خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آزیلاز گفت: هر چقدر به سمت تولید برپایه تکنولوژی های روز برویم به سود جامعه خواهد بود و اینگونه رویداد ها نیاز جامعه را در زمینه تولید و اشتغال احصاء می کند.

وی با بیان اینکه دستاورد های بزرگی از شرکت های دانش بنیان بومی در نمایشگاه صدرا به نمایش گذاشته شده بود، ادامه داد: انتظار می رود این شرکت ها علاوه بر نقش آفرینی در تولید و اشتغال، نسل جوان را برای حضور در بازار کار و ایده سازی تربیت کنند.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تولید باید مبتنی بر مطالعه و نیاز های جامعه باشد و مجلس شورای اسلامی خود را موظف می داند در کنار تولیدکنندگان و نقش آفرینان عرصه اشتغال برای رفع موانع شان حضور مستمر و تأثیرگذار داشته باشد.

در پایان این بازدید گواهی حضور شرکت کنندگان توسط محمد علیجانی شوکی منتخب مردم شهرستان های رودسر و املش و بهمن پنجعلی زاده مرسه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودسر و املش به صاحبان صنایع شرکت کننده در رویداد صدرا اهداء شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "«رویداد صدرا» نقشه راه تولید و اشتغال را ترسیم می کند" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "«رویداد صدرا» نقشه راه تولید و اشتغال را ترسیم می کند"، کلیک کنید.