مراسم یادبود «حسن امیدزاده» در شفت برگزار شد – خبرگزاری آزیلاز | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آزیلاز، دوازدهمین سالگرد درگذشت معلم فداکار شفتی زنده یاد «حسن امیدزاده» و فرهنگیان فقید شفت ظهر یکشنبه با حضور فرماندار شفت، امام جمعه و جمعی از مسؤولین استانی و شهرستانی در مسجد جامع شهر شفت برگزار شد.

«حجت الاسلام احمد حکیمی» امام جمعه شهرستان شفت با عرض تسلیت ایام محرم و سوگواری سرور و سالار شهیدان اظهار کرد: حسن امیدزاده با فداکاری و ایثار برای همیشه چگونگی از خودگذشتگی کردن را برای ما به یادگار گذاشت.

حجت‌الاسلام حکیمی اضافه کرد: حسن امید زاده در حادثه نجات دانش آموزان سوخت و همان درد و رنج سوختگی از دنیا رفت و در کنار مرحوم امید زاده کسانی مانند علی اکبر عابدی بودند که بخش عظیمی از کار نجات جان دانش آموزان را انجام دادند و هر فردی در جایگاه خود باید تلاش کند و راه امید زاده را ادامه داده و از فداکاری وی درس بگیرد.

وی در ادامه با اشاره به فداکاری مرحوم امیدزاده در نجات دادن جان دانش آموزان از شعله‌های آتش، ایمان و اعتقاد قلبی مرحوم امید زاده زمینه ساز این حرکت بزرگ دانست و گفت: در زمره‌ی یاران امام حسین (ع) هم افرادی همچون حضرت ابوالفضل (ع) بنده صالح خداوند حضور داشتند و با فداکاری خود به ما درس خداشناسی و وظیفه شناسی دادند.

مراسم یادبود «حسن امیدزاده» در شفت برگزار شد - خبرگزاری آزیلاز | اخبار ایران و جهان

«حسن امیدزاده» با فداکاری در ذهن‌ها ماندگار شد

«محمد رضا خوشنود» مدیر آموزش و پرورش شفت ضمن خیر مقدم و تسلیت ایام محرم و گرامیداشت یاد و خاطره معلم فداکار و فرهنگیان فقید شهرستان شفت با اشاره به شأن و منزلت جایگاه معلم اظهار کرد: زنده یاد حسن امید زاده با اینکه می‌دانست جانش در خطر است دل به آتش‌زد و جان تک تک دانش آموزان را نجات داد.

وی افزود: مرحوم امید زاده با فداکاری که انجام داد در ذهن و دل‌ها و در تاریخ آموزش و پرورش و همچنین فداکاری وی در کتاب پایه سوم ابتدایی ثبت شد. کار بزرگی که او انجام داد بسیار ارزشمند و ستودنی است.

گفتنی است، در پایان با اهدای لوح سپاس از خانواده زنده یاد حسن امید زاده و اکبر عابدی معلم حاضر در حادثه آتش سوزی قدردانی شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مراسم یادبود «حسن امیدزاده» در شفت برگزار شد – خبرگزاری آزیلاز | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مراسم یادبود «حسن امیدزاده» در شفت برگزار شد – خبرگزاری آزیلاز | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.