وحدت همان ریسمان الهی برای تقویت اسلام است – خبرگزاری آزیلاز | اخبار ایران و جهان

وحدت همان ریسمان الهی برای تقویت اسلام است - خبرگزاری آزیلاز | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آزیلاز، علی محمد زنگانه عصر سه شنبه در همایش وحدت و پیشرفت در سرزمین برادری که در شهرستان گنبدکاووس برگزار شد اظهار کرد: مقام معظم رهبری در سال ۹۵ طی دیداری که با برگزارکنندگان اجلاسیه چهار هزار شهید استان گلستان داشتند فرمودند استان گلستان به لحاظ نیروی انسانی و مردمی جز منطقه ممتاز کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: ایشان در ادامه فرمودند همزیستی مطلوب و مؤثری در بین اقوام گلستان وجود دارد که این موضوع بسیار چشمگیر است و مردم این منطقه در حفظ این همزیستی بسیار کوشا هستند.

استاندار گلستان گفت: باید توجه داشته باشیم هر کجایی که اتحاد و انسجام در بین اقوام و مذاهب بیشتر و پر رنگ تر باشد دشمن هم بیشتر برای از بین بردن آن توطئه می‌کند.

وی وحدت را نعمتی با ارزشی دانست و اظهار کرد: به کارگیری اقوام و مذاهب مختلف از تأکیدات شهید جمهور بود و در سفرهای استانی خود به گلستان با علما شیعه و سنی دیدار داشتند.

زنگانه اظهار کرد: اسناد بالادستی تاکید بر حفظ وحدت و همبستگی و تاکید در پیشرفت و آبادانی در مناطق قومی و مذاهب دارد برای اینکه بتوانیم وحدت و پیشرفت را همراه با عدالت حاکم کنیم.

وی یادآور شد: در توصیه‌های امام خمینی، مقام معظم رهبری، شهید جمهور و رئیس جمهور چهاردهم آمده است که همه ما باید توجه ویژه ای به وحدت داشته باشیم. وحدت گفتمانی پیشرفت عملی میدانی راهبرد اصلی نظام و الگو ارائه شده در پیش رو ما است.

استاندار گلستان گفت: اگر وحدت در بین مردم باشد امکان پیشرفت علمی، عملی و میدانی وجود خواهد داشت و اگر وحدت نباشد این پیشرفت تحقق پیدا نخواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: طبق آیات قرآن کریم اگر وحدت در بین مردم نباشد دچار سستی و از بین رفتن اقتدار آنها می‌شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وحدت همان ریسمان الهی برای تقویت اسلام است – خبرگزاری آزیلاز | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وحدت همان ریسمان الهی برای تقویت اسلام است – خبرگزاری آزیلاز | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.