6 تولید کننده برتر دستگاه تزریق پلاستیک

قطعات  دستگاه تزریق پلاستیک سهم عمده ای از کل صنعت فرآوری پلاستیک را تشکیل می دهند. تزریق پلاستیک  به دلیل ظرفیت تولید انبوه، دقت، سرعت و توانایی تولید طرح های پیچیده در بین تولیدکنندگان بسیار محبوب است.

با این حال، ساخت ماشین های  دستگاه تزریق پلاستیکآسان است. برای داشتن یک شروع ضروری به تخصص خاص، سرمایه گذاری های سطح بالا و موارد دیگر نیاز است. این مقاله به همت شرکت بولین تولید کننده بهترین دستگاه های تزریق پلاستیک در ایران نوشته شده است.

دستگاه تزریق پلاستیک

این باعث می شود پیدا کردن سازندگان دستگاه های  دستگاه تزریق پلاستیک یک درد واقعی در سر باشد. اما اینجاست که من وارد تصویر می شوم و سعی می کنم اطلاعات مفیدی برای انتخاب سازنده مناسب ارائه دهم.

بدون هیچ مقدمه ای، در اینجا 6 تولید کننده برتر دستگاه تزریق پلاستیک آورده شده است.

برترین تولید کنندگان دستگاه تزریق پلاستیک

 

نام

درآمد (به دلار)

Hq

بین المللی هائیتی

1.8 میلیارد

Xiaogang ، Beilun ، نینگبو ، چین

فرشته

1.34 میلیارد

اتریش

میلاکرون

1.258 میلیارد

باتاویا، اوهایو، ایالات متحده

آربورگ

914,440 میلیون

لوسبورگ، آلمان

سیستم های  دستگاه تزریق پلاستیکهاسکی

350 میلیون

بولتون، کانادا

سومیتومو دماگ

306 میلیون

بایرن، آلمان

مارک های دستگاه تزریق پلاستیک

بین المللی هائیتی

فرشته

میلاکرون

آربورگ

سیستم های  دستگاه تزریق پلاستیک هاسکی

سومیتومو دماگ

بین المللی هائیتی

6 تولید کننده برتر دستگاه تزریق پلاستیک

هائیتی اینترنشنال یکی از پیشروترین تولید کنندگان ماشین آلات الکتریکی و هیدرولیک در چین است. مساحت کلی تولید این شرکت در 1.12 میلیون متر مربع گسترده شده است و کل مساحت آن حدود 1.54 میلیون متر مربع است.

این شرکت عمدتا در دو بخش تجاری – تولید و سرویس ماشین آلات گسترش یافته است.

این شرکت ادعا می کند که بیش از 43,000 دستگاه را در سال 2020 تحویل داده است.

هائیتی با تمرکز بر نوآوری ها، جزئیات و خدمات مشتری، می خواهد مشتریان خود را در خرید ماشین های خود تا حد امکان انعطاف پذیر کند.

سه برند پیشرو هائیتی عبارتند از: ماشین آلات پلاستیک Zhafir، ماشین آلات پلاستیک هائیتی و راه حل های هوشمند هائیتی.

این شرکت به بسته بندی، خودرو، مراقبت های بهداشتی، الکترونیک، تدارکات، کالاهای مصرفی و کالاهای سفید خدمات ارائه می دهد.

فرشته

ENGEL، یک شرکت تولید کننده ماشین های  دستگاه تزریق پلاستیک مستقر در اتریش، در 9 مکان در سراسر جهان فعالیت می کند و طیف گسترده ای از خدمات را در زمینه ساخت ماشین ارائه می دهد.

محصولات برجسته این شرکت شامل ماشین های  دستگاه تزریق پلاستی کالکتریکی، هیدرولیک و عمودی، راه حل های سیستم، ماشین آلات مستعمل، واحدهای کنترل، رباتیک و مکانیزم های پایداری فرآیند است.

ENGEL نیروی گیره 280 کیلو نیوتن تا 55000 کیلو نیوتن را از ماشین های خود تضمین می کند.

این شرکت به چندین بخش تجاری از جمله خودرو، بسته بندی، پزشکی، برق، ورزشی و اوقات فراغت، اسباب بازی، ساخت و ساز و غیره پاسخ می دهد.

میلاکرون

شرکت دفتر مرکزی باتاویا، اوهایو، ماشین های  دستگاه تزریق پلاستیک تمام الکتریکی، هیدرولیک، سروو و کم فشار را در سطح جهانی ارائه می دهد.

همچنین راه حل های اکستروژن و تجهیزات کمکی را ارائه می دهد.

این شرکت به هوافضا، ساخت و ساز، خودرو، بسته بندی، کالاهای مصرفی، پزشکی، الکترونیک و مخابرات، مواد غذایی، نوشیدنی و غیره خدمات ارائه می دهد.

برندهای محبوب Milacron عبارتند از:

Ferrmatikk – ماشین های  دستگاه تزریق پلاستیک نوآورانه را توسعه، ساخت و به فروش می رساند.

Tirad – پایه های قالب غیر استاندارد را برای صنعت  دستگاه تزریق پلاستیک تولید می کند.

Mold-Masters – تامین کننده پیشرو سیستم های دونده داغ و فناوری های کنترل فرآیند.

Genca – تولید کننده پیشرو کراس هد و ابزار اکستروژن.

کانتربری – پیچ و بشکه هایی را برای اکستروژن و محصولات پس از فروش  دستگاه تزریق پلاستیک ارائه می دهد.

Servtek – خدمات تعویض قطعات پس از فروش را ارائه می دهد.

فناوری سایش – بازسازی کننده و سازنده پیچ.

آربورگ

آربورگ، که دفتر مرکزی آن در لوسبورگ، آلمان قرار دارد، 33 تاسیسات تولیدی را در سطح جهانی اداره می کند که بزرگترین آنها در دفتر مرکزی جهانی آن واقع شده است.

این شرکت طیف گسترده ای از محصولات را در حوزه دستگاه  دستگاه تزریق پلاستیک ارائه می دهد که محبوب ترین محصول آنها ALLROUNDER است که در پیکربندی های مختلف از جمله قالب مکعبی و ماشین های هیبریدی موجود است.

آنها به صنایع خودروسازی، بسته بندی، الکترونیک، پزشکی، اپتیک و صنایع  دستگاه تزریق پلاستیک فنی پاسخ می دهند.

علاوه بر راه حل های قالب گیری تزریقی، آربورگ بسته های خدماتی اضافی مانند تولید مواد افزودنی و سیستم های کلید در دست را ارائه می دهد که می توانند در سراسر جهان تحویل و نصب شوند.

سیستم های  دستگاه تزریق پلاستیک هاسکی

6 تولید کننده برتر دستگاه تزریق پلاستیک

هاسکی به خاطر دونده های داغ، قالب ها و کنترل کننده های قالب مشهور است و دارای یکی از گسترده ترین شبکه های توزیع جهان است که شامل 40 دفتر فروش و خدمات و بیش از 4,000 کارمند است.

این شرکت که در بولتون، کانادا مستقر است، ضمن اولویت دادن به پایداری محیط زیست، به کالاهای مصرفی و بخش های پزشکی پاسخ می دهد.

سیستم ها و راه حل های قالب گیری آنها به گونه ای طراحی شده اند که انرژی و مواد کمتری مصرف می کنند و در نتیجه ضایعات کمتری در طول فرآیند تولید ایجاد می کنند.

سومیتومو دماگ

Sumitomo Demag اولین دستگاه  دستگاه تزریق پلاستیک تک پیچ را در سال 1956 توسعه داد و از آن زمان تاکنون هیچ نگاهی به عقب برای آنها وجود نداشته است.

آنها به طور مداوم پیشنهادات خود را با گذشت زمان بهبود بخشیده اند و اکنون ماشین هایی مانند هوش تمام الکتریکی، EL-axis SP (دستگاه بسته بندی)، چند شاخه تمام الکتریکی و SYSTEC، NC 5 Plus را ارائه می دهند.

کارخانه Thuringian Wiehe آنها در ایجاد ماشین های  دستگاه تزریق پلاستیک کوچک با نیروی گیره تا 1,500 کیلو نیوتن تخصص دارد.

این شرکت به خودرو، بسته بندی، الکترونیک، پزشکی و مواد مصرفی خدمات ارائه می دهد.

نتیجه گیری

به طور خلاصه، این 6 تولید کننده برتر دستگاه  دستگاه تزریق پلاستیک محصولات با کیفیت بالا و نوآورانه را برای پاسخگویی به خواسته های همیشه در حال تحول بازار ارائه می دهند.

چه به دقت، سرعت یا انعطاف پذیری در فرآیندهای تولید خود نیاز داشته باشید، یک دستگاه قالب تزریق برای رفع نیازهای شما در دسترس است.

از غول های شناخته شده مانند هاسکی و انگل گرفته تا ستاره های در حال ظهور مانند هائیتی و سومیتومو، این صنعت طیف متنوعی از گزینه ها را برای خریداران دارد. این تولیدکنندگان با فناوری پیشرفته و تعهد به رضایت مشتری، بدون شک آینده  دستگاه تزریق پلاستیک را شکل خواهند داد.

روز فوق العاده ای داشته باشید!

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "6 تولید کننده برتر دستگاه تزریق پلاستیک" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی, کسب و کار ایرانی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "6 تولید کننده برتر دستگاه تزریق پلاستیک"، کلیک کنید.